Őszi kirándulás

A 2.b és a 6.b osztály őszi kiránduláson járt Kárászon. A címre kattintva rövid élménybeszámolójukat olvashatjátok.

Októberben a 2.b és a 6.b osztályosok közös kiránduláson vettek részt Kárászon. Menetrendszerű járattal utaztunk. Az út során figyeltük az őszi tájat. Megérkezve a kárászi faluházba kellemes meglepetésként tapasztaltuk, hogy befűtött ház vár minket. Köszönjük a helybelieknek! Rövid melegedés után elfogyasztottuk a magunkkal hozott szendvicset, majd nagy örömmel vettük birtokba a játszóteret.
Ezután hosszabb sétát tettünk a hegyre. Túránk során őszi leveleket és terméseket gyűjtöttünk és Kisnövényhatározó segítségével ismerkedtünk a Mecsek növényeivel.
A sétát számháború követte a közeli hegyoldalon. A csapatokban vegyesen voltak a kicsik és a nagyok. A hatodikosok segítették a másodikosokat és egyben vigyáztak is rájuk, nehogy nagyon elszakadjanak a többiektől a játék hevében.
Alaposan kifáradva tértünk vissza a faluházba, ahol várt minket a szülők által bográcsban főzött pörkölt. Mondani sem kell, nagy sikert aratott az ebéd a gyerekek körében. Sok kellemes élménnyel gazdagodva értünk haza a délutáni órákban.